Ons verhaal begint met een revolutionair idee van Anita Roddick: dat een bedrijf een middel kan zijn om positieve veranderingen teweeg te brengen in de wereld. Uit dat idee werd in 1976 The Body Shop geboren. Ruim 40 jaar later zijn we een toonaangevend, wereldwijd, cruelty-free beautymerk. Mensen zelfredzaam maken, zodat ze hun eigen keuzes kunnen bepalen, onze planeet verrijken – daar staan wij voor. En we houden het graag praktisch en helder, zonder blabla. Onze activistische roots spelen nog steeds een belangrijke rol bij alles wat we doen. Van onze iconische etalageposters tot onze vegetarische producten en onze spraakmakende campagnes. We komen op voor dat waar wij voor staan. We zijn een bedrijf dat de zaken anders aanpakt dan anders, dat afwijkt van de norm, met lef en durf!
Samen met de merken Avon, Aesop en Natura maakt The Body Shop deel uit van Natura&Co, een internationale, door duurzaamheid gedreven cosmeticagroep die een multichannelaanpak hanteert om positieve economische, sociale en milieuveranderingen tot stand te brengen.
De eigenaar van deze groep, Natura, is de grootste cosmeticaproducent van Brazilië, en heeft al sinds de oprichting in 1969 duurzame ontwikkeling als uitgangspunt. Op dit moment zijn het spannende tijden bij The Body Shop. We zetten ons nu meer dan ooit in voor de dingen waar we in geloven. Volle kracht vooruit. Buiten de gebaande paden gaan is iets dat we altijd al deden, en we zoeken iemand die het lef heeft om met ons mee te gaan.
Beautyberoep.nl
Beauty Beroep de snelst groeiende site voor de beauty professional!